Allt bara snurrar på och nu är det en ny månad.

Jaaoo det är faktiskt första april idag, gaash! Nu är vi verkligen inne i våren.

Dagen började kanon, jag vaknade på ett strålande humör före klockan ringde till och med! Låg kvar i sängen och bara gossade med täcket och kudden. Hejlonelytyp? haha nej men det var sooftigt.
Sen började jag tokböla för mig själv ( hoho aprilskämt tydligen) SOM TUR VAR!!! :o
Jupp jag är tydligen jätte lätt lurad x) Men även jag har skrämt folk idag med mina luringar, I LIKE!
muhiihi. Stackaren Matilda blev ganska utsatt ...<3
Fast vad är annars 1 april till för?

Sen flöt dagen på fint tycker jag, med första vårfikan på ALDO'S, tvåkulorchokladglass slank fint ner i magen.
(världen är även ganska liten, då jag träffade ett par från flyget igår hem från stockholm)

Nu på kvällen körde jag och mamma in till stan för att först köpa sushi, sen vidare till staffanstorp och hämta hem vår galne hund (y) och sedan in till malmö igen , centralen och hämta min far som kom från göteborg. ♥
JAG NJUTER AV PÅSKLOVET.
glaaoouu pååsk allihopa
frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0