guds gåva till mänskligheten

en busschaufför, en busschaufför,det är en man med glatt humör, har han ingeeet glaatt huumöör då är han INGEN busschaufför.

Jag bara älskar sura, fula, tjocka busschaufförer som är lite trötta på sina meningslösa liv och därför vill förstöra lite för oss andra som fortfarande har en chans i livet.
Jag bara älskar när dom ser människor sittandes på busshållplatsen men låtsas att dom inte ser,
och jag bara älskar när man förtvivlat springer efter bussen när den hunnit en sisådär 2 cm, och den sura, fula och tjocka busschauffören nonchalant väljer att inte ens titta på personen och nöjt åker därifrån.
Busschaufförer i världen,
tack för att ni lyser upp vår dag. VI ÄSLKAR ER, VERKLIGEN.!

/en inte sååå glad frida.

Kommentarer
Postat av: B2

Bara för att jag har fått en personlig ursäkt från västtraffik :D

2010-04-06 @ 00:42:31
Postat av: FRIDA SVARAR

MEN DET VAR DU FAN VÄRD! :D<3

2010-04-06 @ 10:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0