langar dissen!

Jag; Haha, pappa har du sett, fabbe är med på en blogg för topp fem snyggaste mans kroppar :o?!
Pappa: är det den bloggen för blinda...typ eehh www.deblindasblogg.se ?
Fabbe: höhöh, skön humor!


nu är det söndag igen, ganska opepp...men vafan ska inte klaga, vi går ju bara tre dagar i skolan denna veckan (Y) fast har väldigt många prov och inlämningar på de tre dagarna. HÅLL UT!

neeh det håller inte att sitta & blogga just nu egentligen, för jag är mitt uppe i skrivandet av mitt idrotts/hälsa- B arbete...så det ska jag fortsätta med nu!

sovgott, vi hörs nog innan jag åker till arslet (hähä sorry, göteborg mena jag, ÄLSKADE GÖTERBORG!)


underbart väder idag också.
dagen i några få ord ; hallonpaj med glass, pappa kom hem!!, han lagade maten( hej Burger King), åkte till centralen och lämnade fabian, snodde lite prylar från fabbsiboi. aah go söndag helt enkelt.


författare ; fridalundh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0