Måndag...igen

Nu är det måndag igen, känns som det precis var måndag, helgerna går alldelles för snabbt, tycker att man borde vara ledig måndagar och fredagr också, nåväl. Idag har jag ju som sagt praoat idag, sista veckan nu, sedan back to school. Har väldigt nice prao, sitter och beskär bilder på massa lyxhotell hela dagarna och idag var det lite festligt när jag tyckte att jag kännde igen bilderna från ett hotell på Mauritius och efter en stund trillade polleten ner "-jag har ju bott där" einstain jag e (stavning?).


Vill ha sommar

Ska plugga lite nu för av någon anledning har jag lyckats prata till mig läxor (?) fråga mig inte hur, haha

Många pussar från en Matilda som saknar sin pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0