Tråkigheter, dödsfall, besvikelser och patetiska personer.

Förlåt för den dåliga uppdateringen men det har varit väldigt mycket tråkigheter som hänt här på sista tiden och bloggen har tyvär inte hunnits med. Min morfar dog när jag var väldigt liten så min mormor är omgift och därför har jag alltid haft en morfar där men i veckan gick han bort i cancer och det har minst sagt skakat om den här veckan :( . Veckan har också beståt av besvikelser med stort B och så har jag ju praoat också vilket är jätte roligt. Att folk är så pass patetiska att de inte kan gå vidare, låta mig vara och skaffa sig ett liv gör ju inte saken direkt bättre.


En liten bild på mig och sis.

PS.Frida kommer snart att börja blogga igen men hon har haft lite mycket :)

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0