Vulkanuttbrott??

Haha och så blev det ett vulkanutbrott, förlåt men tycker hela grejen är ganska komiskt, typ hela europas flygplatser är stängda men inte på island där vulkanen står och spottar ut askan ;) . Min pappz är i Wien med ett gäng kompisar och ska komma hem imorgon tror jag men nu blir det nog inte riktigt så, haha. Anledningen att jag e lite insatt i denna katastrof är just för att pappz är i Wien och för att jag praoade ju på en resebyrå veckan som varit och ska praoa där nästa vecka igen så jag har ju fått lite information som passerat öronen, när vi ändå pratar om det kan jag nämna att Frida, (ni vet hon som också driver den här blogg, haha nu var jag rolig va ;) ) hennes pappz sitter fast i Ryssland.

Pappz kom hem, jag saknar dig

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0