God kväll :D

Hej allesammans, snart är det dags för skola igen, väldigt blandade meningar om det haha. Ialla fall, har haft lite fullt upp den sista veckan men i fredags ringde en barndomskompis till min syster och frågade om vi ville komma över och äta middag med henne och hennes stora syster, vi gick dit runt sju tiden och åt en god middag följt med att vi körde ner till centrum och köpte film (en av tjejerna är 19 och har körkort om ni undra hur vi kunde köra ner till centrum :D ) väldigt mysigt.

Här är ialla fall filmerna vi såg :)
  

Dagen efter fick jag ett samtal om jag ville följa med dem till kålmorden, och jag var tillräckligt uttråkad så jag följde med till norrtälje och kålmorden haha...

     

PS. Saffari och aqvariet (stavning??) besöktes självklart också :D

Kram Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0