HEY , HEY HEY HEY

tjoooo Frida här!
sitter här framför denna nya fyrkantiga saken och diggar musik från min sköna spotifylista, ganska tungt ändå.
just nu är det darin-lovekiller som dunkar ganska lagom högt ut ur mina högtalare. ajja nog om det.
Första veckan på gymnasiet är över..känns fruktansvärt skönt. Nu börjar man känna lite folk, känna igen sig i skolan och ahh..det känns bättre helt enkelt. Har även fått två läxor, geografi och spanska -.- mindre skönt.
HAHA vår spanskalärare förstår man bättre när hon pratar spanska än svenska..skumt! för hon är från russia! galen dialket.
hon hade upprop...ARVID KUcK är du här!? han heter egentligen kock i efternamn ;) svårt detdära med uttal ibland asså...huuhu.
annars verkar vi ha bra lärare..
jag ska nog överleva tre år på SUNDS MED SP1C. (samhälle med mediaprofil)  allt blev knas med den linjen jag skulle gått på...orkarinteförklara.

neepp..nu måste jag fixa mitt fejjjsss lite, sen bär det av hem till Annnaa, lite skönt mysröjj där (y) saknat alla denna veckan! :'( 

och juste..har ju somsagt fått en ny dator..därav bildtorkan. vettefan hur man lägger in bilder på denna (a)
tekniskidiot.

Kysssååhey.


jag älskar dig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0