Nu e jag tillbaka

Jag tröttnade helt enkelt på våran underbara stad och drog mig ut på landsbygden, rättare sagt Älgeby om någon nu vet vart det ligger, om inte kan jag förklara att det ligger emellan Åkersberga och Norrtälje. Hur som helst, där satt jag så långt bort från stadens vackra kullerstensgator och tusentals butiker i en stuga tillsammans med en före detta modell i pensionsålder, en singelmorsa och en grinig nioåring och jag stortrivdes. Jag och singelmorsan satt ute under parasol medans regnet öste ner och spela kinaschack samtidigt som vi lyssnade på Mellisa Horn. Efter tre dagar började jag att klättra på väggarna så pappa kom med bilen utan tak och tog mig tillbaka till stan och verkligheten J . På kvällen gick vi på Ulf Lundell på Gröna Lund eftersom min pappa tycker om honom, min syster är ju för fan döpt efter Uffes dotter Sanna.





/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0