Vilken dag det nu är

Har inte riktigt koll på vilken dag det är men idag´, har jag iallafall bara tagit det lungt, träffade Sara och Sofia i centrum, vi tog en fika och skvallrade lite, sedan efter att jag spenderat 1.220 spänn på ett SL -kort drog jag mig hemåt. Det är inte det att jag är snål, absolut inte, ni har ju sätt hur mycket jag shoppar,(hihi) men 1.220 kronor bara för att få åka buss i ett halvår, kom igen det är ju sjukt?!

Nu ligger jag i soffan och kollar på TV med pappa, mysigt. Imorgon ska jag först hämta ut en kläning som varit inlagd för sys upp en bit och sedan lämmna in ett par skor som har tappat klacken (?) aja på eftermiddagen ska jag nog hjälpa mamma genom att packa ner grejer hemma för vi ska ju faktiskt flytta, har inte sagt det ännu men så ere :).

Puss så länge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0