allt rockar just nu.

Haaalllllue. Längesedan nu igen (a)

Har haft full rulle hela veckan..faktiskt!
ganska så hektiskt vecka både i skolan & privatlivet. Men nu äre LOOOOV (L)
och på söndag åker jag till värmen, HERE I COME TENNERIFE. (y)

hade ett fett jävla NO prov idag oxå.. Kill me! gick rent åt helvete. ajja.
Fanny & Jag kom på att facebook förstör vårt skolarbetet. ''så fuck facebook''! ;)
Har även sett två lärare gråta denna veckan (y) yeeah.

Nu sitter jag och pratar med Min fina Matilda i telefon , planerar sommaren 2010! säger bara fyfan vad grymt det kommer bli!! LOVELOVELOVE. (L) Mer om det senare...


Babe & Jag i spanien i sommras.

pööss
fridis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0