Bästa beskedet på länge!

Idag var jag ju som sagt på mitt hemilga möte som jag inte riktigt kan säga något om än eftersom jag måste berätta för människorna i min närhet först, skulle ju bli lite knas om de fick reda på det genom att läsa min blogg. Men aja fick ialla fall ett grymt bra besked och är väldigt glad just nu. Plus att jag o Vendela ska gå på bio ikväll och se snabba cash men får se hur det går med tanke på att vi båda fyller femton först om typ en halvår så...



HAHA SOM FRIDA SKULLE UTTRYCKA DET, ALLT ROCKAR

LOVE
MATILDA

Kommentarer
Postat av: Vendela

YEEEY ! men vi kmr nog in ;) <3

2010-02-26 @ 17:36:05
Postat av: FRIDA

HAHA! du rockar babe

2010-02-27 @ 11:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0