Fredag ♥

Idag är det fredag, big LOVE. Igår var jag ledig från skolan för halv studie dag och en masssa håltimmar men var för lat för att blogga.

Gick en lektion tidigare idag också eftersom jag skulle till tandläkaren, kanske inte min favorit grej att göra men det behövs ju gå på rutinkontroller ibland. Gick ialla fall därifrån med putsade tänder och inte ett ända hål så jag var glad. Speciellt eftersom jag aldrig haft ett hål.

Ska kanske gå ner till vidiobutiken med två små  pingor och hyra film. Det blir nog en skräckis men får se.

Satt precis i luren med en annan lite pingla, det vill säga fridilina. Hade ett trevligt litet samtal om sommarens stora planer. Men mer om det senare och så får vi se vad Fridas föräldrar tycker eftersom det är dem vi ska ivög med.


Bild från Google.se


BIG LOVE
MATILDA


Kommentarer
Postat av: Vendela

hur kan du vara så söt :D?

2010-02-20 @ 15:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0