Fredag

Fredag idag, riktigt nice. Hade fysikprov idag och det gick faktiska helt okej, svarade på allt utom en grej men vi får helt enkelt vänta på resultatet. Men nog om skolan, min helg är typ helt fullpakad så vi får se om man hinner leva lite också. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vi får helt enkelt vänta och se. Imorgon ska jag in till min pappas tjej och fira hennes födelsedag för hon bor på söder och då sover jag kvar där för diggar inte att sätta mig på ett tåg vi tolv på kvällen själv, ne det finns alldeles för många idioter ute i natten. På söndag alla♥dag och det firar vi genom att först fira systern min som faktiskt fyller år, riktigt coolt att fylla år den 14/2 tycker jag hihi. Nä'r det är klart så ska jag, sanna och vår mamma till the studio och leka moddeller, haha ska bli riktigt roligt att få bli fotad och så kan man ju köpa bilderna sedan så det blir toppen. Ne nu ska jag dra mig i kragen eller något och göra lite nytta.

PS. Glöm inte alla♥dag på söndag och kan inte lägga ut några bilder eftersom min dator är cp men ni överlever nog, puss.

Ha det bäst
Kramar från en kärleksfull Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0