Hihi

Hejsan Svejsan!

Måste först ta och berätta om min dåliga uppdatering som jag faktiskt har en grymt bra förklaring till. Jag glömde internet hos pappa (det vill säga dongeln) och har då varit för slö för att låna systers eller gå och hämta min men min snälla syster tog en promenad och hämtade den hos pappa så nu kan jag blogg, aa nu när ni vet den härliga förklaringen så ska jag ta mig lite tid  och berätta om min vecka.

Måndag: Gick till skolan men gick hem efter två lektioner för mådde inge bra, så jag gick hem och dog i sängen (eller inte dog för då skulle jag ju inte kunna sitta och skriva men aa ni fattar).

Tisdag: Stannade hemma hela dagen och pluggade, som sagt fortfarande sjuk.

Onsdag: Släppade mig upp ur sängen och iväg till skolan, inget speciellt hände. Bara lite mer plugg.

Torsdag (Idag): Hade svenska prov idag satsdelar och det gick ganska bra faktiskt (Y). Trännade också nu på kvällen, och det känns så himla skönt när man har både tränat och duschat och känner sig riktigt nöjd.

Puss o Kram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0