Plugg, plugg o lite mer plugg

Har spanska prov imorgon och fast än vi har gått igenom allt så käns vartenda ord som kinesiska (helt okänt med andra ord). Pratade lite med min faster när de var över på fika på systerns födelsedag och eftersom jag inte fick någon present när jag fyllde år så ska jag få önska mig vad jag vill att hon köper till mig när hon åker till Kina så det blir skoj. Idag har det varit en helt vanligt dag, ganska tråkigt faktiskt och väldiiigt seg men men alla dagar kan ju inte vara en fest.


Min söta lilla lillebror i sommras. Och på tal om sommaren så är det det som jag vill ha, är riktigt tröt på deta snöväder, nåväll det kommer vell så småning om.

PS. Om mitt lilla beslut så har jag inte fått besked än, nyfikna va?

Love Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0