SKOLAN SNOR MITT LIV.

Jag vet, dålig uppdatering. yeaayeea.

Hej iallafall alla glad bloggläsare (:

Idag Onsdag; hade första riktiga nationella! woow. hehe ne men det var i svenska-läsförståelse, inte allt för kluriga texter eller frågor, men så sinnes kort tid! tiden rann iväg. Hann precis klart, men då hade jag slarvat mig igenom de två sista frågorna. Inte bra. ajja vi får väll se hur det går. Sen på Torsdag är det dax för nästa- uppsats är det då. 3 timmar lång. (y) sen imorgon är det Hemkunskapsprov. wuuppdio vad skolan är kulig just nu!
ETT STOR FETT BIG NO!  Slutade tidigare idag, eller rättare sagt vi var några som inte orkade elevensval, så vi gjorde ett eget elevensval så vi satt och chill snacka ist. Kom fram till massa skit. lite halvt mobbing tkr jag oxå (a) duuummmisar.!

men helgen.... fyfan (L) övernice.

ajja jag har väll inget mer att säga. Beställde förresten våra klasströjor idag. ÄNTLIGEN!
hahah sånt jävla tjat om dem asså. men är man 50st som vill vara med och bestämma så är de fan inte lätt. Får hoppas på att dem blir fina..

Ha de bäst
en trött frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0