Då har även denna dagen snart också gått...

Hallluuee. (:

Idag började jag prao lite tidigare än dom andra dagarna , ''redan'' 9.45. för det kom en tjej & en kille till butiken som visade oss höstens kläder 2010. Riktigt kul att redan få se det! fast egentligen vill man bara se vår&sommar kläder :). Dem var två trevliga försäljer med fina kläder. Sen efter det rullade några kunder in, mer folk idag. (Y)
Började med att skylta om lite i butiken, klädde på dockorna lite våriga kläder i vitt & rosa. kuligt.
När dagen på arbetet var klart, åkte jag med min snälla pappi till Gallerian i Höllviken, och åt en god lunch. sen kollade vi runt i lite affärer. Hittade en jättesöt topp, typ ett svart linne, med volang tjossans ;) men tyvärr såg jag när vi kom hem att tantafanet inte hade tagit bort stöldbrickan, ÅHH BLIR SÅ LACK PÅ SÅNT! men det ska fixas.

kvällen blir lugn, kolla lite hockey. Djurgården-frölunda ikväll ju. (Y)
Japp nu vet ni även att jag är en hockeynörd (a). FRÖLUNDA SKA DE VA'! 

Ha de gott så länge så skriver jag antagligen mer senare...
Hugs from FRIDA!


 Bjuder på en enekl & tråkig dagen's.

 min påse med den fina toppen i! tyvärr blev det ingen bra bild på den. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0