Då var det dax att känna på arbetslivet...

Morn!

Gud vad skönt att slippa skolan, i EN HEL VECKA! dessutom börjar jag inte min prao förräns 11 på morgonen, kan det bli bättre? nja...
Om ni undrar så ska jag prao på en liten klädesaffär här nere i byn (skanör) (Y)
får väll spärra in mig sen efter det, då jag har blivit sjuk för att ha sett för mycket kläder utan att få köpa`?
Maybebaby...


kanske blir en liten update när jag kmr hem runt 15.00. annars tar vi det sent ikväll när jag kmr hem från min träning, berättar mer om den senare.

ajja nu har jag inget mer att berätta...allt blir bara så..onödigt?.. då.
Hoppas ni hade en toppen helg med mycke skratt och vänner.

KÄMPA NU HÅRT PÅ JOBBET, SKOLAN ELLER KANSKE I HEMMET DENNA MÅNDAGEN!



Ciao
Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0