Dagen

Hej allihopa!

Blev lite sen uppdatering idag, men har faktiskt en väldigt bra förklaring till detta. Slutade halv tre (tjugo minuter tidigare än vanligt) och tog bussen från skolan ner till centrum där jag mötte upp syster och hennes pojkvän. Vi åkte in till stan och så gick vi runt där inne några timmar, shoppade och åt lite melis. Mamma hämtade mig i centrum för ungefär en och en halv timma, men när jag kom hem hoppade jag in i duschen och så.

Shoppade en kjol, lite nya örhängen, ett nagelkit och en present till min underbara vän Emma som fyllde år tidigare i veckan, men vad det är kan jag inte avslöja...



Kvällen hade jag tänkt spendera hemma i mjukiskläder med familjen, se på let´s dance och äta popcorn, men imorgon blir det tjejmiddag.

Kramar Matilda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0