Dålig uppdatering

Får ta och be om ursäkt för den dåliga uppdateringen här på bloggen men har haft fult upp med prao, födelsedagar, jobbiga personer och att umgås med familjen (a) men nu tar vi en liten resumé av de senaste dagarna tycker jag.

Torsdag
Prao på Primo Ciao Ciao, riktigt roligt. Samt lillebror 4 år, det firades självklart med paket, tårta och Robinson på kvällen. Av mig, Sanna och Kim fick Alvin en jätte snygg tröja och så fick han en massa leksaker av familjen. 

Fredag
Sista praodagen, men dagen till ära kom papi och åt lunch hos oss eftersom han var ledig. Jag lagade mat åt hela familjen, tre rätters, det bestod av laxcarpaccio till förrätt, bakpotatis och kött till varmrätt, chokladtryffelkaka till efterrätt som vi åt till let´s dance och det nya programmet solsidan som jag tyckte var ganska roligt faktiskt.

Lördag (idag)
Vaknade runt tio, åt frukost med familjen och Sannas kompis Amanda som sov här, sitter och pluggar nu och ska sedan hem till papi och fixa lite med mitt rum eftersom min säng kom igår, eller aa halva eftersom gaveln och sängkappan inte har kommit än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0