En ganska så soft dag. (Y)

Japp jag lever, tro det eller ej. (a)
men jag tycker Matildus har fixat uppdateringen utmärkt. =)
Fast under dagen har jag fått några hot sms från den kvinnan, att även jag måste uppdatera! så visst, Here I'am din lille teorist, höhö. (L) nejrå ''skämt åt sidan''.

Hur har min dag varit? jooorå, den har flytit på utmärkt. Inga lektioner. Bara åka in till malmö med fina klassen och besöka sydsvenskan. Mucho intresanto. Sen att mitt lag vann en tävling också, gjorde ju inte saken sämre, Right? vinna är gött.

Fast nu har jag en del plugg att ta tag med...på den fronten gåre just nu ganska kasst. Orkar verkligen inte! Fast man måste ju någon gång. så jag ska ta fram engelskan nu och sätta igång! (N)


Saknaden är alldeles för stor just nu. 18 dagar... (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0