en ovanligt lugn lördag (Y)

Inga planer,inga bekymmer. = denna lördagen, 23 Januari,2010.

ChaCha (H).. inte Krilleboii här!

Lördagen började med att jag gick upp tidigit ( japp, kl nio är tidigt för att vara mig,på en lördag!) började jobba kl 10. Fullt ös i affären hela dagen, Och jag fick en storkund! wiiiho. (Y) go tant. efter det har jag varit, T-R-Ö-T-T!
inte gjort så jädrans mycke hörrni ni! så har egentligen inget att skriva här idag. IGEN! (a) hehe.
Men juste, jag var ju & såg Snabba Pengar igår! Jefflar, Helt grym. Rekomenderas stark för er som inte sett den. Okej jag tror faktiskt att snart hela sverige har sett den, Smockfullt på alla Biosar ju! ;O . Tjockt grym var den. Och JW, är kunlig.


Japp, detta var en dos av konstiga webcam bilder. Fyskäms på mig. Börjar ''poseit'' flippar sedan ut till mitt riktiga Jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0