God morgon

God morgon kära läsare!

Vaknade för ungefär en timme sedan, men e fortfarande lite förskyld så ligger kver i sängen och gossar. Och har man världens bästa mamma så har man för när jag ligger här kommer hon in med en bricka med te och mackor, söt va?
Men att jag sedan typ spiller ut halva tet över mig själv är en annan femma (elr ganska normalt för lilla klumpiga mig).

Sliper skolan nu i två veckor för jag ska praoa, känns riktigt skönt faktiskt, skolan är inte det bästa jag vet om man säger så.
Första veckan ska jag vara hos min moster, hon jobbar med marknadsföring och sånt. Men eftersom hon bor i Dandery och också har sitt kontor där så ska jag bo hoss henne, ska bli riktigt myssigt eftersom en stor del att jag jobbar hos henne är just att vi två ska ummgås lite mer.
Andra veckan ska jag vara på en resturang i centrum där jag bor och hjälpa till under lunchtid.
Aja bättre än skolan iallafall

Ikväll ska jag som sagt på tjejmiddag, riktigt mysigt, men nu ska jag kolla på andra avenyn avsnitten jag har missat :).

Ha det bäst kram Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0