Träning gånger två idag.

Heey.
Nu är jag brutalt slut.
Började dagen med en låång sovmorgon,skönt är ordet.
sen tog jag & pappa oss till gymmet i Höllviken.(www.formtoppen.nu)
Det var inte lika skönt som sovmorgonen, men vafan. Det känns som det var hundra år sedan jag var på gymet,så det var mer än dax!! Killen som jobbar där trodde att han hade skrämt bort mig för all framtid , för att jag inte har varit där på länge (a)
But, NOW I'M BACK! typ The return of Frida. ;) efter slitet,så blev det BK, japp ni hörde rätt, tyvär.. :S
men det är svårt att motstå när det ligger precis brevid. Men jag måste bara säga att jag har Pingis träning ikväll,så då får man förbränna det. (Y)

JUSTE! ska bara säga att Michael är bäst i världen. punktslut.

Ha en fortsatt go dag alla godingar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå du menar väl ändå inte asulay? :O

2010-01-20 @ 19:10:15
Postat av: Fridus

Vem är du ? :)

2010-01-20 @ 19:18:40
Postat av: FRIDA SVARAR!

hihi jopp det gör jag Pettsson :)

2010-01-20 @ 21:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0