Yttligaren en helt vanlig dag ute i arbetslivet. "

 Måste börja med att säga förlåt för dålig update igår. Fast när jag tänker efter är det egentligen inget jag ska be om förlåt för... Jag gör detta av ren vilja, inget tvång.
Menmen. Hej på er vänner. som vilken annan dag som helst så har även denna flytit på i ett högt tempo. :)
Började ''jobba'' i butiken kl 11, idag var det mer liv & rörelse än igår. så det var skojsigt. Några  små kris tanter, ''åhh nej är jag såhär tjock blabla..'' hehe, men dom är söta dem oxå! :D efter att man har plockat upp vårens alla fina kläder och prismärkt dem, så var dagen slut, dax att gå hem...så nu är jag hemma, precis ätit lite..Ikväll blir det BIO med Fanny & Olivia. avatar blir det. :) se om den är så bra som ALLA säger...

detta blev ju ett jätte intressant inlägg...höhö. (a)
ajja take it or leave it. ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0