En tröttttt söndag följd av måndagsbio

Nu har jag äntligen tagit mig ur min koma och satt på datan.

I lördags var jag på fest/jobb och det blev lite väl sent, jag och emma släppade oss hem vid halv fyra, käkade lite glass och jordgubbar och slocknade sedan i sängen.

Söndag morgon följde jag emma till centrum efter frukost, sedan gick jag hem och sov eftersom jag inte alls mådde bra. Runt fyra tiden släpade jag mitt trötta jag in till söder för att fira min bonussysters nioånde födelsedag.

Idag jobbade jag som vanligt mellan halv nio och fyra, bytte om på jobbet, in till söder för att tillsammans med mamma och syster äta en mumsig måltid och sedan cheeka sex and the city 2 på bio, hand i hand med popcorn och en storrr läsk ;) . Ska strax krypa till kojs eftersom jag ska upp sju imorgon. Men jag ska inte klaga, vill jag shoppa gärnet i new york så får jag kämpa lite ;) . PS Biljetterna till "The Big Apple" kom i förra veckan så nu är vi redo :D . Frida packa väskan för 28 drar vi...



Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0