Underbara Jag

Hej alla söta underbara människor, e på fett bra humör idag :D !!

Imorse träffades klassen i centrum för att klockan kvart över nio ta tåget mot stan och en hemlig destenation som våra lärare uttryckte det (spännande va?? ). Destenationen blev ialla fall tantolunden, en mysig park på södermalm i stockholm för er som inte visste det. Det varfaktiskt ganska mysigt och sedan kom vi tillbaka till halv ett så det var väldigt skönt. Nu sitter jag här ute på alltanen och funderar på om jag ska ta ett dopp i poolen eller om jag ska ringa papi, tvinga hem han från jobbet och iväg till golfbannan med mig.

Får lite dåligt samvete att jag knäppt inte läser några bloggar längre. Läser bara min underbara systers blogg,
www.sannacarlson.blogg.se och emma underbara hellgrens blogg. Jag läser självklart också fridas inlägg i vår blogg men det känns som om jag borde läsa alla andras blogg eller?



Ha det toppen nu för det jag att jag kommer ha :D :D :D

Tusen glada kramar från Matilda


Kommentarer
Postat av: emma hellgren

det är inte bara emma blogg , men.......

2010-06-04 @ 19:25:54
Postat av: Anonym

det var från alexandra!!

2010-06-04 @ 19:26:09
Postat av: Matilda

förlåt alexandra :´( ska genast fixa till det <3

2010-06-05 @ 10:34:37
URL: http://fridasomatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0