sommarlov!





Min fina klass


(fler bilder finns på face!)
- Jag grät minst 8 gånger igår, tårarna bara forsade. Jag älskar min klass! jag vill inte lämna dem bakom mig, jag vill vara med dem, de flesta personerna är mina allra bästa vänner. Sådana jag har kännt sedan vi var små pluttisar, jag behöver dem.
Visst...vi kommer träffas på helger och så i gymnasiet men tanken att jag inte får träffa de alls ofta är HEMSK.
Men vi hade en sjukt bra sista dag tillsammans. Både sorg & lycka på samma gång.
11/6-2010, är ett datum värt att minnas. ♥
klass nio, en familj.
''you just call out my name, and I know wherever I'm, I come running to see you again, winter, spring, summer or fall, all you got to do is call, and I'll be there, yea yea, you got a friend''

SOMMARLOV!
/frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0