svängig dag!

ena sekunden så sjukt jääävla arg & andra sekunden sjukt glad.
jaaddu. Humöret har pendlat idag, om man säger så.

men ÄNTLIGEN har sommarvädret kommit ner till oss i Skåne (Y). Men ja, tyvärr hade man en aning för varma kläder på sig. höhö typiskt. Menmen. Skolan var konstig. gjorde inte allt för mycket, typ åt? eller jo, ETT TIO SIDOR STORT PROV (OFÖRBERRET)I SO! galen lärare! allt vi har lärt oss från 7an fram tills nu. Vem kommer ihåg vad frankrikes kung hette under 1700-talet? ha ha skrattretande.
sen är man ju även pist of på min spanskalärare -.-

Men iallafall, efter skolan drog jag & min vän Fanny in till stan. Handlade en jävla massa. Men mest sån tråk. Små saker till Balen :) sen middag på Donken som toppades med en marrängswiss, hihi. Gooottigt (Y)
Fick ju trösta oss lite med godsaker iochmed att dagen var bajs och att vi misslyckades med vår bakning igår kväll -.-

ajja nu ska jag hoppa in i duschen & bli lite ren och fräsch vettni.

bilder kommer väll så småningom...hinner verkligen inte det nu. Ska plugga till mitt sista prov som är imorgon. MATTE! hejkatastrof.

haaa det göööttans!
frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0