Uppdatering

Lite uppdateringen innan jag kommer slockna i soffan till Bröllopsfixaren som går på tv 3, älskar verkligen den filmen :D , Aja bu förtsätter vi med uppdateringen tycker jag.

Onsdag : Först skolavslutning, sedan direkt ner till jobbet (hann som tur va bytta om innan jag började för annars hade det blivit knas) . Efter jobbet så åkte jag till stan och åt middag med tjejerna, hem och sedan ivög igen, altid i farten.






Torsdag : Jobbet hela dagen och barnvakt en liten stund på kvällen tillsammans med syster och hennes kille åt lillebror.


Fredag (Idag) : Jobbat. Handlat mat med pappa, vi svängde förbi DETALJ och fick då nya krukor av papi, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0