det var ett tag sedan (a)

Ojojoj... ursäkta! har nog aldrig haft ett såhär lång ''blogg uppehåll'' hehe. (a)
men nu jävlar ska jag försöka skärpa mig. Inte för att det är så många som läser denna sjukt intressanta blogg, men vafan kuligt för dom som gör det ;)

Men hela förra veckan var jag ju som sagt på Tenerife. Det var en grym vecka (y) underbart väder, god mat, sol & bad, shopping och härliga kvällar...livet lekte helt enkelt. :) sen kommer man hem till sveriges över dåliga väder, buuhu på det. Men man får vara glad för den veckan man fick... sen fick man ju även lite färg på sin vita vinter kropp. Wiiho gilla-knappen @ facebook.
Även denna veckan har rullat på i högt tempo (y)...inte i klass med förra veckan..menmen. För att vara en tråkig och en exakt likadan vecka som alla andra under skolåret så har den gått fort. Har börjat med religion nu oxå. Ska satsa stenhårt,för att det ska gå bra på provet. Vi har besökt en moske' och en synagoga(stavning?) (a)

Detta blev ju verkligen ''intresse klubben'' antecknar. right!? förlåt.

IKVÄLL GÄLLER DET, FRÖLUNDA-SÖDERTÄLJE! krosskrosskross. Hade gjort allt för att få vara där .

nepp. nu ska jag läsa vidare i min jätte sega bok- ONDSKAN! den ska nämligen vara färdig läst imorn, hejkördfrida. mer än halva kvar. :/


DRÖMMER MIG TILLBAKA TILL VÄRMEN (L)
(klicka på bilderna för att dem ska bli större)

Kyssen
FRAAAJDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0