ett litet inlägg om min dag... som vanligt (a)

Hallluee alla fina människor .

Dagen började intensivt med Nationella i engelska..läs & hör. Men vet ni vad? JAG TYCKTE DET KÄNDES BRA! (y)
men vi får se vad resultatet blir. Sen har dagen bara rullat på...2 timmars ea pass. Blev inte så mycket hårt jobb där asså. Hamnade i ett grupprum med Fanny & Sebban . ganska MR.cool.. det bästa av allt är att han har nu lagat min bebis (min systemkamera!!!) wiie. Så det blev en del fotande i skolan. Sen kom vår lärare in och ba: Oj...vad fotar ni för något? för då hade sebbe plockat sönder alla sina delar till sin kamera ...typ 7 objektiv och aah massa sånt.
Sen slutade vi tidigt för ingen orkade elevens val. stack och hämta min hund som har varit hos frissan. Hejsnaggadhund (y).
IKVÄLL blire att åka hem till tvillingarna och glo på DH & cougar town med resten av bryyydarna. (L)
imorgon är det sovmorgon! wiie. Livet rullar på nu asså.


Min Honey på nationella idag med min översöta Bravo...fyfan. x) stack i halsen!




Nu blire Tacos.
Ha de göttans
friiidiiis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0