förlåt för kass uppdatering

sorry.

Men veckan har bara flytit på...så oehört go vecka (y)

Måndag : REKO-DAGEN! började 9.45, hallelujha liksom,sååå skönt. Sen kollade på ngn friendspjäs -.- sen bara en massa olika stationer med övningar på att vara..snäll typ eller aah reko som det heter :) Kan ju faktiskt dom småbarnen behöva i och med att dom har noll respekt för oss äldre. Men ändå klagade dem på att de var rädda för att gå i vår korridor. Huh? vi är ju sneeeellla. (a) ajja, sen var den dagen över. På kvällen hoppade jag träningen för istället kolla på frölunda matchen, Jisses vilken grym match,så det var värt.

Tisdag: hände ingenting. -.- DH på kvällen <3

Idag (onsdag) :
Började morgonen med ett engelska nationella, uppsatsen. Den gick nog O K ! hahah men en kille i vår klass, som har lite problem fick typ hans utbrott så alla höll på dö av garv och aah man blev helt okoncentrerad... typ satt och kastade pappersflygplan på min 62-åriga engelska lärare! xD
efter NP, hade vi bara läsning, malle berätta hela min bok så att jag slapp läsa (y) wiiho. Och JB somnade. Sen pratade vi bara om vår klassresa som blir av i Maj.

wiiieehoo, intresseklubben sprängs just nu!

sen våffeldagen som ska firas med vännerna ♥                                                                       
pics från dagen!

friidus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0