HAPPYFACE PÅ ALLTING!

Kan ni tänka er... jag frida lundh har varit pigg och gla' hela denna måndagen! EN MÅNDAG!? :o
Imorse gled jag upp från sängen som en solstråle... rullar upp gardinerna, SER SOLEN! (Y) så sjukt älskat. DET ÄR VÅR PEOPLES.! så denna dagen har gått fort frammåt med ett smile på läpparna.
Skolan har varit tramms... alla var faktiskt väldigt happy..speciellt jag & fanny. åhåhåh lovelovelove.
haha ni tror typ jag är hög nu eller nåt? men naaee. jag är bara glad.
Nu på kvällen hade jag även träningen, även den gick strålande...mamma kom även och hämta mig så idag kom jag snabbt hem. stort plus.

Juste! imorgon är det Engelska nationella för oss 94:or...hmm engelska är ju inte direkt min starka sida..but yeaahyeaah. (H) Det får gå som det går?


bilder från denna goa måndagen!

(1,Olivia & Eveelajna)
(2, jag ritade av fanny!)
(3, (L) )
(4,Fannys fina teckning)
(5, Fannys teckning..jag,olivia & fanny)
(6, CM på matten..aa vi går i IG-klassen i matte)

Hhaha...min mattegrupp som sagt är inte helt normal, vi är 13 st och alla är helt iq-befriade när det gäller matte men iaf.. jag & sebbe sitter och snackar om religioner
jag: jag vill fan bli buddhist! hur ska jag göra?
Sebbe: hmm typ gör något för buddha?
Jga: haha va!? han finns ju inte i sverige...måste jag gifta mig med en munk?
CM: frida, det hade inte förvånat mig om du går in på Donken och köper en munk och tror att du är buddhist efter det. .
(a)

PÖSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0