HAR JAG BLIVIT DJUP?

....nja det kan man väll inte riktigt påstå och har aldrig gjort men...
mamma påpekade igår när vi var inne i scandinavium att jag var lite djup då vi hade ett snack om...

mamma: frida, ska du ha jackan med dig in eller?
jag: naae..det är ju varmt. 12044 (nästan) hjärtan slår för ett och samma lag, en och samma färg, för våra indianer. Då slår mitt hjärta snabbare än snabbast...så nej jag behöver ingen jacka. och om jag får gåshud är det inte för att jag fryser utan för FRÖLUNDA.
mamma: OJ! herregud...ganska så djup svar.. du hade bara behövt säga ja eller nej.

(a)

Kommentarer
Postat av: Glenn

hahahahaha jag garvar!

2010-03-17 @ 23:53:02
Postat av: FRIDA SVARAR!

(a)

2010-03-18 @ 14:40:42
URL: http://fridasomatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0