Jahapp...ingen aning om vad rubriken ska heta. Det är söndag?

då var det söndag igen.. wiho eller ngt?
Bara en vecka sedan är det påskalov som gäller . (y) håll ut!

Denna dagen har gått i racerfart!
Gick upp halvtidigt/sent. Tränade, åt frulle drog, in till stan med mammsen. Trallade runt inne på Triangeln en stund, köpte lite små fina saker. Sen tog vi vår kärra och stack till Toppen Gallerian i Höllviken. Träffade Anna & Hennes mamma. Självklart skulle mammorna prata en stund så vi köpte körv på Pölsemannen. jaghatarkorv!
Men det bästa av allt är ju faktiskt vädret. Hej våren liksom! åhåhåh lovely. Bara schhteek runt med vårjackan hela dagen. (jag började redan i torsdags med den!) no more vinterjacka!
ett stort minus för mensvärk just nu bara (a) allt och alla är det fel på! bara för det ska jag gå och kränga lite choklad, för det är min bästavän under en vecka varje månad! thih.-


Vet ni vad? jag har sovmorgon ända tills 9.45 imorgon! hur gött är inte det liksom?
U N D E R B A R T . (L) sen har vi inga lektioner heller, för vi har REKO-DAG! haha vi ska vara snälla heeela dagen och bara leka en massa lekar och kolla på ngn pjäs...

nu ska jag sluta och babbla.
pöss
frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0