Namsdagspresenter

Hej kära vänner, imorgon har jag namsdag. Kolla inte i almenackorna och bli förrvirade nu för att Matilda inte står utan det är Vera som är söndagens namn, mitt mellannamn. Vera är ett släcktnamn, min farmor heter det och det är ett namn jag tycker är väldigt fint och som jag skulle vilja ha som tilltalsnamn en dag. Strunt samma, farmor och farfar åker till skotland imorgon och kom med pressent, min "låtsatsmamma" gav mig lite saker och min älskade syster kom med en liten present :D.


Av min älskade syster ett armband från rosa bandet som jag kollat på för flera månder sedan som hon så gulligt har memorerat och nu köpt till mig :)


Trisslott av farmor och farfar + ett litet ekonomiskt bidrag :P


Mascara av min "låtsatsmamma", jättebra eftersom jag var i stort behov. + en jätte snygg gamal second hand väska som påminner om en klassisk canelväska (men det lägger jag in bild på den sedan).

Puss Matilda

PS. nu ska jag på resturang med the family så vi hörs väl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0